Svorio metimo programa. Dieta savaitei. Vitaminas B, C, E

0
1508

SVEIKOS GYVENSENOS PATARIMAI

DIETA SAVAITEI

Netikėkite trumpalaikėmis dietomis. Ar iš tiesų Jūs norite trumpalaikių tikslų? Tai kas dažniausiai yra greitai pasiekiama gyvenime, ne visada atneša daug naudos. Į dietą siūlyčiau žiūrėti kaip į subalansuota Jūsų maisto sąrašą. Greiti rezultatai labai dažnai nuvilia, kai Jūs norite kažkokį tikslą pasiekti greitai savaitinės dietos pagalba ar tai numesti svorio ar priaugti raumeninės masės. Dažniausiai tenka nusivilti, nes greitai priaugus ar numetus svorio taip pat greitai ir grįžta. Tai trumpalaikis tikslas, šiuo atveju tikrai ne išimtis.

Ar Jūs norite keletą mėnesių atrodyti gerai ar keletą metų?

SVORIO METIMO PROGRAMAimage_20151029_113633_651

Pagrindinis aspektas metant svorį tai kalorijų deficitas. Jokia svorio metimo programa Jums
nepadės atsikratyti svorio jeigu Jūs nesusiderinsite savo mitybos. Svorio mitybos programa gali būti kaip pagalbinis tikslas siekiant tikslo. Tik skaičiuodami kalorijas pasieksite norimo rezultato.

Pateikiu vieną iš patrauklesnių svorio metimo programų.

Svorio metimo programa:

Darykite šiuos pratimus tris kartus per savaitę!

Prieš treniruotę:

  1. Atlikite kardio pratimus – skirkite jiems 5 – 10 min.
  2. Atlikite raumenų tempimo pratimus. Šiems pratimams skirkite 5 – 10 min.
  3. Atlikdami tempimo pratimus laikykite įtempę nuo 15 sek. – 25 sek.
  1. Krūtinės raumenys:

Štangos spaudimas atsigulus. Atsigulkite ant lygaus suolo, nusikelkite štangą ir lėtai ją įleiskite iki krūtinės. Atlikite šį pratimą šiomis serijomis: 1 ar 3 priėjimus su 10 pakartojimų.

  1. Pečių raumenys:

Hantelių spaudimas į viršų atsisėdus 90 laipsnių kampu. Naudokite suolą su 90 laipsnių kampu. Atlikite šį pratimą šiomis serijomis: 1 ar 3 priėjimus su 10 pakartojimų.

  1. Nugaros raumenys:

Prisitraukimai vertikaliame treniruoklyje su svoriais. Naudokite funkcinį prisitraukimų nugaros treniruoklį. Atlikite šį pratimą šiomis serijomis: 1 ar 3 priėjimus su 10 pakartojimų.

  1. Rankų raumenys:

Rankų tiesimas žemyn su hanteliais. Pasiimkite Jums tinkamą svarmenų svorį. Tieskite rankas iki apačios po to grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite šį pratimą šiomis serijomis: 1 ar 3 priėjimus su 10 pakartojimų.

Tai pradedančiųjų svorio metimo programa! Ši svorio metimo programa pritaikyta itin mažai žinių turintiems žmonėms.

Taip pat skaitykite: Maisto papildai – 7 mitai apie juos

KAIP NUMESTI SVORIO NUO ŠLAUNŲ – KOJŲ

Iš tiesų niekas jums nepasakys kaip numesti svorio nuo šlaunų – kojų, nes tai neįmanoma. Ką turiu galvoje neįmanoma, sakydamas, kad niekas nepasakys kaip numesti svorio nuokaip numesti svori nuo slaunu šlaunų? Tai jog mūsų organizme nėra lokalaus riebalų deginimo negalime sau pasakyti ar atrasti kažkokių pratimų, kuriais padailintume ir sumažintume riebalinį sluoksnį tam tikrose kūno vietose. Todėl į klausimą „kaip numesti svorio nuo šlaunų?“ – nėra atsakymo!

KAIP NUMESTI SVORIO PER SAVAITĘ

Aš visada stebėjausi kaip šio lieknėjimo sporto pramonė skelbiasi išradę revoliucinį lieknėjimo diržą ar atradę kokias nors svorį mažinančias piliules. O dar keisčiausia jog atsiranda žmonių, kurie tiki tokiais dalykais. Svorio metimas yra labai paprastas dalykas. Į jį reikia žiūrėti labai paprastai ir klausti „kaip numesti svorio per savaitę“ yra gana kvaila. Į tai reikia žiūrėti kaip į ilgalaikį rezultatą, nes kuomet svorį numetame greitai, jis taip pat greitai ir sugrįžta atgal, dažniausiai netgi daugiau nei kad buvo prieš tai.

LIEKNĖJIMO PROGRAMA

Lieknėjimo programa tai subalansuota sveika mityba kartu su sportu. Lieknėjate ir tampate gražesni patys sau ir aplinkiniams tada kai atsikratote nereikalingų kūno riebalų. Jūsų pilvas tampa plokštesnis, talija siauresnė, kaklas siauresnis.

Lieknėjimo programą išskirčiau į du svarbius etapus: tuomet kai lieknėjimo programai susidarote mitybos planą, o sekantis etapas kuomet lieknėjimo programai susidarote lieknėjimo sporto programa. Apibendrinant, lieknėjimo programai reikia mitybos plano ir sporto treniruočių plano.

MAISTAS SPORTUI

Koks maistas sportui yra geriausias? Maistas sportui turi būti subalansuotas pilnavertiškas. Turite valgyti kuo mažiau apdorotą maistą. Geriausias maistas sportui tai mėsa, žuvis, riešutai. Kitaip tariant reikia surinkti kuo pilnavertiškesnį maistą sportui.

VITAMINAS B

Jeigu Jūsų gyvenimas yra neramus patiriate didžiulį stresą ir valgote visada skubėdami vitaminas bbūtent vitaminas B skuba Jums į pagalbą ir greičiausiai tikėtina jog Jums trūksta vitamino B.  Vitaminas B skatina energijos išsiskyrimą iš angliavandenių, tai reiškia jog Jūsų organizmas geriau apdoros angliavandenius, kurie suteikia energijos. Žinoma jog vitaminas B tirpsta vandenyje, todėl būtina papildyti jo atsargas kone kasdien. Nevartodami vitamino B Jūsų organizme jis tirpsta taip sukeldamas nerimą,
blogą nuotaiką.

Šių dienų medicinoje žinome virš 120 atvejų kai vitaminas B gali sukelti tam tikrų komplikacijų Jūsų organizme. Todėl gydytojai aiškina jog vitaminas B yra gyvybiškai svarbus organizmui.

Jeigu norite gauti maksimalų rezultatą iš B grupės vitaminų juos reikia vartoti vitaminų
deriniais. Tai yra B grupės vitaminų visos funkcijos yra su viena kita susijusios, todėl labai pravartu vartoti visus kompleksus. Išskirsiu pagrindinius B grupės vitaminus: B1, B6, B12.

Kaip sužinoti ir kokie požymiai rodo jog jums trūksta B grupės vitaminų?

  1. Jaučiate atsiradusį didžiulį nuovargį.
  2. Susiduriate su silpna atmintimi, tampa itin sunku susikaupti, išlaikyti dėmesį.
  3. Jūsų lūpos yra išbalusios.
  4. Labai stipriai sumažėjęs energijos lygis organizme.
  5. Dažnai negalite pilnai įkvėpti trūksta oro.
  6. Dažnai dilgčioja galūnės.
  7. Atsiradęs pastovus nuovargis.

VITAMINAS C

Vitaminas C tai askorbo rūgštis, kuri yra tirpi vandenyje, ypač reikalingas tam tikroms
organizmo funkcijoms. Vitaminas C – ypač pakilios nuotaikos garantas. Beveik kas kart kai susergame, tik tada atsimename vitaminą C. Vitaminas C su imbiero šaknimi kone populiariausias vaistas nuo peršilimo sindromų gydyti. Vitaminas C sustiprina imuninę sistemą, todėl ypač gerai jį vartoti peršalus ir jo simptomams gydyti. Sveikatos grožio vitaminas cpuoselėjimui vitaminas C yra nepamainomas vitaminas!

Trūkstant žmogui šio puikaus vitamino gali pradėti kamuoti įvairios imuninės ar net žymiai rimtesnės ligos. Trūkstant Vitamino C gali vis dažniau aplankyti bloga nuotaika gali sutrikti mūsų medžiagų apykaita, didelė tikimybė išlieka susirgti depresija. Gali pradėti didėti svoris.

Kaip žinoti jog man trūksta vitamino C?

  1. Žymiai nusilpęs regėjimas.
  2. Užpuolęs netikėtas peršalimas.
  3. Vyresniems žmonėms raukšlių išryškėjimas.
  4. Atsiradę sąnarių skausmai.
  5. Vyrams gali net išsivystyti nevaisingumas.

Kuo naudingas vitaminas C?

Nuo vitamino C koncentracijos organizmo priklauso ar greitai užgis mėlynės, nežymūs odos įbrėžimai, patirtos lengvos traumos ar žaizdos ar pats organizmas įstengs pagaminti pakankamai kolageno, kad oda ilgiau išliktų itin stangri ir energinga. Vitaminas C turi ypatingų savybių jis gali atgaivinti odą ją sudrėkinti ir pamaitinti. Jis taip pat be galo naudingas ir Jūsų plaukams.

Jeigu trūksta vitamino C?

Jūsų plaukai tampa labai ploni, sausi, nepaklusnūs it šiaudai. Silpni nagai, oda įsausėjusi.  Tačiau papildžius vitamino C atsargas visa tai atsistato savaime.  Naudokite vitaminą C tam, kad plaukai taptų sveikesni, tvirtesnis ir gražesni. Beje šis vitaminas C skatina plaukų augimą.

Kurie produktai yra pagrindiniai vitamino C šaltiniai?

Vaisai:

  1. Mangai;
  2. Obuoliai;
  3. Papajos;
  4. Ananasai;

Daržovės:

  1. Brokoliai;
  2. Burokėliai;

Uogos:

  1. Avietės;
  2. Juodieji serbentai;
  3. Braškės;
  4. Mėlynės;

Jeigu žmogus vartoja labai daug nesveiko maisto tai jam tikrai bus jaučiamas vitamino C trūkumas. Visų pirma reikia subalansuoti sveika mityba tam kad vitaminus galėtų lengvai pasisavinti organizmas. Jeigu Jūs vartojate alkoholį, daug rūkote, nuolatinė įtampa ir stresas vitaminą C bus itin sunku įsisavinti.

Vitamino C perteklius gali sukelti šiuos simptomus: didelis pykinimas, pastovusviduriavimas, skrandžio pykinimas, šlapimo pūslės negalavimai. Taip pasitaiko atveju vartojantiems vitaminą jog gaunasi atvirkštinis organizmo nusilipimas. Tokiu atveju būtinai kreipkitės į vaistininką.

VITAMINAS E

Ar žinote būtent dėl ko vartojamas šis nuostabus vitaminas E? Galbūt Jus išgelbės nuo netikėtai atslinkusio infarkto? Galbūt laimėsite žūtbūtinę kovą prieš vėžį? Pabandysiu kruopščiai ir aiškiai viską Jums išaiškinti kaip vitaminas E veikia mūsų organizmą, imuninę sistemą ir kitus gyvybiškai svarbiu organus.vitaminas e

Visi vitaminai yra neatskiriama gyvenimo dalis. Kiekvienas vitaminas mūsų organizmą papildo vis kita funkcija. Ar įmanoma visus vitaminus surinkti iš maisto? Ar mūsų mitybos racionas yra tikrai praturtintas labai daug vitaminų. Deja daugelis mūsų iš vis sveikai nesimaitina, ką jau kalbėti apie surenkamų vitaminų kiekius, todėl bet kuriuo mūsų gyvenimo atveju, jeigu norime būti sveiki, turime gauti vitaminų, nesvarbu ar tai dražė ar skysčio pavidalu. Visi žinome jog be vitamino C nepasveiksime nuo peršalimo ligų. Vitaminas A pagerina regėjimą, o vitamino D gausu žuvų taukuose.

Ir štai eilė atėjo mūsų paslaptingajam vitaminui E. Pagal populiarumą tarp vitaminų jis nusileidžia tik vitaminų karaliui tituluojamu vitaminui C.  Jis ypač neduoda ramybės mūsų daktarams nes esant rimtiems susirgimams ir negalavimams būtent šis vitaminas visų pirma išrašomas pacientams ir šį vitaminą laiko paskutiniąją viltimi prieš pradedant vartoti stiprius medikamentus. Kyla klausimas ar vitaminas E įeinantis į antioksidantų grupę iš ties prailginą gyvenimą ir sveikatą, kurią taip tausojame?

Pristatau Jums pagrindinius faktus apie vitaminą E:

Nauda dėl ko pravartu vartoti šį vitaminą:

  1. Labai stipriai sumažina riziką susirgti itin sunkiomis ligomis kaip, vėžys ir sudėtingoms kraujagyslių ligoms.
  2. Skatina žaizdas žymiai greičiau užgyti.
  3. Gydo sunkiai pagydomą kataraktą.
  4. Stipriai sulėtiną senolių Alzhaimerio ligos vystymąsi.

Kodėl mūsų organizmui yra būtina vartoti vitaminą E?

Visų pirma norėčiau paminėti jog vitaminas E yra puikus antioksidantas su puikiomis gydančiomis savybėmis. Vitaminas atitoliną senatvės procesą, atitolina širdies negalavimus jeigu širdies plotas yra silpnoji Jūsų organizmo dalis. Vitaminas E puikiai stiprina imunitetą apsaugodamas jį nuo sunkių ligų, mažina trombocitų lipnumą, atstato ir palaiko normalų nervinės sistemos darbą. Kuomet trūksta organizmui vitamino E jo trūkumą pastebime ne iš karto. Gali praeiti ne vieni metai kol susivoksite ko Jums trūksta – labai sunku pastebėti jo trūkumą organizme. Šio vitamino trūkumas pasireiškia nervinės sistemos nusilpimu. Tai gali pasireikšti jūsų eisenos pakitimuose, atsiradusiame silpnume bei stipriai padidėjusiame galūnių jautrume.

Ar įmanoma reikiama vitamino kiekį surinkti su maistu?

Teorinės galimybės yra. Tačiau reikia atkreipti dėmesį į Jūsų valgomo maisto raciono sąrašą, kurie produktai turi daugiausiai vitamino E ir kokio kiekio vitamino Jūsų organizmui reikia. Mitybos specialistų rekomenduojama dienos dozė yra 12 (TV), o vyrams 15 (TV). Jeigu Jūsų mityba yra praturtinta visaverčiu maistu šį vitaminą yra nesunku surinkti reikiamą dozę  tiek vyrams tiek moterims. Tačiau net trečdalis visos planetos gyventojų itin smarkiai kenčia nuo šio nuostabaus vitamino trūkumo. Tačiau norint išvengti rimtų ligų ši dozė yra vis dėl to per maža mūsų organizmui. Reikėtų suvartoti didesnes dozes šio vitamino. Pavyzdžiui jeigu Jūs labai rūpinatės savo sveikata ir norite išvengti ateityje itin sunkių lygų, Jums reikėtų suvartoti šio vitamino daugiau nei 100 (TV) per diena. Tokiu atveju apsisaugosite nuo rimtų ligų, todėl gauti šią dozę iš mitybos yra praktiškai neįmanoma.

Ar vitaminas E gali padėti apsisaugoti nuo vėžio?

Jau labai senai mokslininkai tiriantys vėžio apsisaugojimo priemones teigia jog puiki išeitis
apsaugoti nuo vėžio yra antioksidantų pagalba. Buvo atliktas labai didelis tyrimas, kuriame tyrė rūkančias moterims. Iš viso tyrime dalyvavo 30 000 moterų, kurios pusę jų gaudavo betakarotino dozę, o kita pusė gaudavo – nepakeičiamo vitamino E. Mokslininkai padarė išvados jog rizika susirgti vėžiu buvo smarkiai išaugusi tom moterim kurios vartojo betakarotiną.

Papasakosiu Jums apie skrandžio ir tiesiosios žarnos vėžį. Šiuo metu nėra jokių oficialių tyrimų jog vitaminas E gali sumažinti vėžio riziką susirgti šiomis ligomis. Todėl daktarai labai atsargiai rekomenduoja ir priskiria būtent šį vitaminą skrandžio ir tiesiosios vėžio žarnos gydymui, tačiau jie vis tiek tiki ir rekomenduoja gerti vitaminą E tam, kad apsisaugoti nuo vėžio.  Žinoma vis gi nereikia būti tokiems naiviems jog vitaminas E išgelbės Jus nuo baisios ligos.

Ar vitaminas E gali pagerinti mano regėjimą?

Vieningo atsakymo tarp daktarų ir mokslininkų kol kas nėra priimta ar vitaminas E gali pagerinti regėjimą. Silpno regėjimo priežastimi laikoma silpna katarakta ir tinklainės degeneracija. Kol kas tikrai nėra aišku dėl ko atsiranda šios baisios ligos, bet preliminari nuomonė yra ta jog šios ligos atsiranda kai yra tam tikrų vitaminų trūkumas.

Kaip gydoma Alzheimerio liga? Ar vitaminas E padeda nuo Alzheimerio?

Tai vienas iš tų atvejų kai specialistai – daktarai įvardija naudoti padidintas vitamino E dozes, tam tikros ligos gydymui. Jau yra mokslinių įrodymų jog ligoniai vartodami vitaminą E sugeba sulėtinti arba visiškai sustabdyti Alzheimerio ligos plitimą organizme.

Kodėl visi gydytojai taip efektingai išrašinėja vitaminą E šios ligos gydimui? Nes Alzheimerio ligai gydyti nėra jokio kito patikrinto preparato, kuris taip puikiai veiktų. Yra labai daug informacijos šia tema, kurios negalima ignoruoti. Kasdienės, labai didelės, virš 1000 (TV) dozės į gyvenimą grąžino ne vieną sunkiai sirgusį žmogų.

Kuom dar naudingas šis vitaminas?

Kasdien reguliariai vartodami šį vitaminą sustiprinsite savo imuninę sistemą. Ypač pravartudieta savaitei, sveikata vartoti senesnio amžiaus žmonės, kurių imuninė sistema ir taip silpna. Moksliniais tyrimais ištirta jog 300 TV yra geriausia  dienos dozė šio vitamino. Žmonės vartoję po 300 TV šio vitamino praktiškai nustojo sirgti peršalimo ligomis, sustiprėjo imuninė sistemą.

Vitaminas E yra puikus antioksidantas apsaugantis nuo daugelio ligų. Ilgalaikis šio vitamino vartojas smarkiai sumažina sergančių reumatiniu artritu skausmus  ir uždegimus.

Ko iš tiesu reikia tam,  kad sveikai gyventumėme?

Visų pirma svarbiausia  reikia išmokti mylėti save ir išmokti pasirūpinti savimi. Žinios yra nenugalima galia todėl panaudokime jas savo gyvenime. Nugalėkite tinginystę, nes kai  susirgsime sunkia liga, gali būti per vėlu gydyti ar kažką pakeisti. Mes už sveiką gyvenimą! O Jūs ar esate už sveiką gyvenimo būdą? Sveika mityba tai visų mūsų pagrindas. Jūs jau žinote kaip priaugti svorio apie tai rašiau šiame straipsnyje „Kaip priaugti svorio„. Tobulėkite mieli žmonės nes tik taip jausitės laimingi!

 

Keletas atsakymų į Jūsų klausimus apie:

  1. Greita dieta – niekada nesivaikykite tai kas yra greitai nes greitai numestas svoris grįš atgal.
  2. Kaip numesti svorio nuo pilvo – nėra organizme lokalaus riebalų deginimo.
  3. Veiksmingos dietos – yra tokios dietos kurias Jūs patys sekate ir skaičiuojate suvartojamas kalorijas.
  4. Sveika dieta – tai Jūsų gyvenimo būdas.
  5. Gyvenimo būdas – tai menas niekad nesustoti.

6. Sveika mityba – tai subalansuotas maistas.

RAŠYTI KOMENTARĄ

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 − 7 =