Sveika dieta moterims

0
3140
sveikas patiekalas

Kada yra geriausias laikas valgyti angliavandenius, proteinus ir riebalus, kokios turėtų būtų patiekalų porcijos? Rinkitės protingai ir atrodykite sveikai ir nepriekaištingai…

Moterų mitybos ypatumai skiriasi nuo vyrų ir mitybos specialistai turi skirtingas nuomones apie tai bei daugybę skirtingų pasiūlymų kaip geriau maitintis, bet kas  apskritai reiškia sveika dieta – subalansuota dieta?  Yra keletas paprastų taisyklių kaip sveikai reikia maitintis. Pagrindinės taisyklės suvartokite mažiau angliavandenių, daugiau valgykite mėsos, žuvies, bei suvartokite mažiau cukrus bei nesveikųjų riebalų. Tačiau tai ne visa sveikoji mitybos pusė. Turite žinoti ir kokiu metu reikia valgyti angliavandenius, baltymus ir riebalus.

Kiek kalorijų reikia suvartoti per dieną?

Suvartojamų kalorijų kiekis priklauso nuo Jūsų lyties ar Jūs esate moteris ar vyras. Žemiau pateiktoje lentelėje matote kiek reikia suvartoti tam sveika dieta būtų efektyvi, jaustumėtės žvalūs, energingi ir nepriaugtumėte bereikalingos riebalinės masės.

 

Kalorijų lentelė kiek turėtumėte suvartoti kalorijų. Sveikos dietos lentelė.
Vyras Moteris
Energija (kcal) 2500 2000
Proteinas (g) 55 45
Angliavandeniai (g) 300 230
Cukrus  (g) 120 90
Riebalai (g) 95 70
Sotieji riebalai (g) 30 20
Pluoštai (g) 24 24
Druska (g) 6 6

 

Ką valgyti pusryčiams?

Pusryčiai tai pats pagrindinis dienos valgymas. Valgykite nedidelėmis ir dažnomisvitaminas e, sveika dieta
porcijomis kas 3 – 4 valandas taip Jūsų cukraus kiekis kraujyje išliks normalus. Tarp pertraukų neužkandžiaukite nes tai skaitysis kaip dar vienas papildomas valgymas. Pusryčių metu stenkitės suvartoti didžiąja dalį dienos suvartojamų angliavandenių. Pusryčiams puikiai tinka, avižiniai kokteiliai, kiaušiniai, košės, pilno grūdo diena.

Ką valgyti pietums?

Pietums valgykite angliavandenius ir baltymus kartu. Angliavandeniai  pirmojoje dienos pusėje suteiks Jums energijos visos dienos fizinio aktyvumui bei aprūpins kraują reikiamu kiekiu cukraus. Rinkitės tik sveikuosius angliavandenių šaltinius kaip: ryžiai, grikiai, avižos, saldžios bulvės, šiuos angliavandenius komponuokite su baltymų šaltiniais kaip kad: vištienos krūtinėlė, kalakutienos krūtinėlė, jautiena.

Užkandis po pietų?

Galite naudoti sveikus užkandžius ar baltyminius kokteilius. Antros dienos pusėje mažinkite suvartojamų angliavandenių kiekį. Sveiki užkandžiai: vaisiai, baltyminiai kokteiliai.

Ką valgyti vakarienei?

Šio valgymo metu nebevartokite išvis angliavandenių. Vakarienei stenkitės vartoti gausius baltymų šaltinius. Vakarienei puikiai tinka varškė, tunas, įvairios salotos su liesa žuvimi, vištienos krūtinėlė, kalakutienos krūtinėlė.

Sveika dieta – tai gyvenimo būdas. Keiskite savo gyvenimą į gerąja pusę!

Sveika mityba – tai subalansuotas jūsų

Taip pat skaitykite: Maisto papildai – 7 mitai apie juos

Kaip numesti svorio nuo šlaunų?sukurkite organizmui kalorijų deficitą taip sumažinsite kūno riebalų kiekį.

Ką mes mylime?

moteris.lt – naujienų portalas moterims.

 

RAŠYTI KOMENTARĄ

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen + 15 =